Friday 30 September 2011

belajar ? study ? errrr


belajar rajin rajin
sedih laa macam ney
hai !hello !assalamualaikum ?hmm, hidup oh hidup.hidup ney kalau takmau belajar pun susah jugak ! aku sudah busan na belajar :( hmm ! tp takan na buat kerja separuh jalan kot ?mcm rugi ja :) hmmm ! aaatudea~~ bukan gatai na kawen nah ! errrr ~ hmmmmm .laney aku dah na habis sem1 !mnyiksa bhai !mcm mcm aku kena lalui !dahtu ,jaoh dgn family,sugar candy,n kawan pula.semua kena buat sendiri la senang cerita! na harap KAWAN ?dea org pun harap kita .if dulu kalau na exam ! mama mesty peringat kn kn ! dah beli kaa alatan tulis ? da study ka ? tp sekarang ?oh no no !!tada dah :( 'totaly by own' SUMPAH AKU RINDU MAMA AND AYAH AKU ! na balik ! na balik ! tah tiba tiba ja malam ney rasa sedih :( teringat na balik ! hmmm !aku kuat ! sabar sat jaa.dah na cuti dah ~ heee ! 


No comments:

Post a Comment