Monday 15 August 2011

last entry for LOVE STORY ♥ ♥

Kalau masih tak boleh nak lupakan juga seseorang itu anda ingatlah kepada Allah selalu dan juga ibu bapa kita sendiri. Pesan saya.. “Ingatlah hidup mesti diteruskan dan bukan untuk diratapi”. Kepada kawan saya tu good luck ye.. Sekian.
5 tips utk lupakan org yang pernah kita sayang :) 
1.normalah utk bersedeh(try laa dgar lagu sedeh, comfirm la sedeh kn kn .hahaha)
2.bersoranagan(carilah org or kawan yg boleh buat hampa happy)
3.aktiviti(sibukan diri anda seperti p la jalan jalan..hahaha)
4.elakan berhubung dgn si dea(try la berhubung dgn org lainsupaya boleh alihkan perhatian anda..mcm fb, try laa jgn buka profile dea . buat derk jaaa :)) 
5.terimalah realiti(ingatlahh hidup ney realiti bukan FANTASI)
tengss sbb make me smile with you :)
1.jangan dinanti pd yg x sudi.
2.Jangan dirindu pd yg x mgingati.
3.jangan kesian dgn org yg prnh menyakiti.
4.jangan dikenang pd org yg telah pergi.
senang ja na lupakan org :) try mkan bnyak bnyak mcm faten :) haha
aku heran laaa kan kenapa baru baru nak cple msty ayat BERBUNGAA :) aumm!
Awak... knp sebelum kita couple, awak baik sgt dgn saya..? awak care sgt pasal saya.. slalu kol.... pas2 awak selalu nk taw pasal saya.... bila saya x sihat, awak mula lah risau......tp bila kita couple br je 2 bulan... awak dah x mcm dulu.. awak dah x sama cm time awak pikat saya dulu....... kenapa? kenapa? hahahah ! jgn cepat JATUH CINTA TAW !
kalau nak seseorang tuh engat laa Jangan tertarik kepada seseorang karena parasnya, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya, karena kekayaan dapat musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, karena hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah.
ATTION PLEASE !!  
stulus mnpun cinta kita pada seseorang..klu dia bkn jodoh kita ttp bukan jodoh kita..berdoalah agar dpt jodoh yang baik2..pengakhiran cinta yang sedih mungkin ada hikmah yang kita sendiri tidak tahu apa yg ALLAH akan berikan pada kita nanti.... INGATLAH..PEREMPUAN YANG BAIK UNTUK LELAKI YANG BAIK..SEBALIKKNYA......
pabila kita telah berjumpa dgn seseorang..yg kita syg..jgnlah kita mencari yg lebih baik dari itu..kita patut hargai org yg berada di depan kita sebaik2 nya..jgn kita menoleh ke blakang lg kerana yg berlaku ttp dah berlaku..semoga yg berlalu tidak berulang lg..dan ingatlah,org yang paling kita syg,itulah yg paling cantik dan paling baik..wlpun nk iktkan byk lg yg cantik dan dan baik sprti yg kamu inginkan...last2 xdapat pape...;)
HATI PERMPUAN SAPA TAW WEYY !

FATEN rasa memang lelaki tak tahu perasaan wanita.. kalu ada pon segelintir jer.. sampai wanita t dah pergi dari hidup lelaki tu.. baru lelaki tu sedar.. wanita memang emo.. FATEN pon mengaku.. sebab tu wanita istimewa.. Allah jadikan wanita begitu supaya ada lelaki yang boleh jaga mereka.. wanita itu adalah kekasih kamu.. adik hampa, kakak hampa.. dan yang paling penting wanita adalah IBU hampa.......hati seorang ibu begitu lembut terhadap anaknya..
for my ex beloved :)
sy trlalu sygkan awak sgt2,bkn sy xthu menghagai seseorang..tp,sy cuma nak tengok sejauh mana kesetiaan cinta awak terhadap sy..tp skrg..awak pergi tanpa mempedulikan sy..sy rasa terkilan..kecewa dgn perubhan sikap awak..sy harapkan awak bhagia sllu..akn sy doakan agar awak bhagia dgn insan yg awak syg.. !
 pesan mama FATEN :)
mama fetan ckp..''jgn hancurkn kebahagiaan org lain sebab satu saat nanti akan tiba org lain yg akan menghancurkan kebahagiaan kamu.... Jgn tinggalkan org yg kamu cinta kerana seorg yg kamu suka sebab org yg kamu syg tu akan tinggalkan kamu demi org yg mereka cinta..''...huhu..dlm maksud dia.. =)
p/s:tada niat na malukan sapa sapa pun :) ikhlas jaa :) sapa na ikot ikot laa.hope berkesan laa.jgn sesekali mainkan CINTA taw ! SEKIAN

No comments:

Post a Comment