Saturday 24 March 2012

ayah..ibu...ilovemyparentsallmyheart .

halooo.halooo ?assalamualaikum .okeyy, hari nie dah genap 8 bulan aku tak duduk dgn family aku. bukan aku lari rumah or apaa kah, tapi......aku tak duk rumah sbb aku na teruskan perjuangan hidup aku utk menuntut ilmuu dah memenuhi impian family aku ."bak kata ibu aku .kejar laa ilmu selagi boleh sbb ibu tak mampu na tingalkan harta yg bnyak utk aku teuskan hidup tp dea mmpu bagi aku ilmu utk aku terus hidup di atas muka bumi ALLAH nie"  :) seriously aku tak penah berjauhan dgn ayah n ibu aku, paling jaoh pun aku p PLKN tu pun tiap mnggu ayh n ibu mai melawat aku .kalau nak call mmg laa tak bolah sbb handphone kena ambik dgn jurulatih .tp aku usaha juga call ibu dgn ayh guna PUBLIC PHONE .sampai tiap mnggu aku beli kad phone .mana  sedih pun bilaa ayah hantar p PLKN tp dea tak tunggu sampai bus jalan sbb takot nagiss kn .so sweet .aku paling rapat dgn ayh aku .sbb tu aku sentiasa dgn ayh aku .ibu aku pun sama jugaa .even aku selalu buat masaalah kat deaorang tp deaorg tak penah ada rasa utk benci aku .tu laa org kata "AIR YG DICINCANG TAKAN PUTUS, KASIH SAYANG IBU BAPA TAKAN PERAH LUNTUR WALAUPUN SIKIT'. then nie tempoh masa yg paling lama aku tinggal family aku .hmmm .rasaa mcm nak balik tiap mnggu tp ?jaoh .penat .letih .hmmm .aku harap ibu dah ayah aku sentiasa merindui anak mu...FATENLYANA ..




love both of you.
shaharudin and faizah.
nena sayang ibu dengan ayah sgt sgt .big hug for ibu n ayh !cium sikittt :* muahhhhh !

i LOVE you

p/s:tetiba teringat dekat ayan dgn ibu :) eklas anakmu fatenlyana

No comments:

Post a Comment