Tuesday 6 March 2012

happy birthday !!

assalamualaikum !HAPPY BIRTHDAY :)) btw bukan birthday aku pun .apa pun SELAMAT HARI TUA kepada roomate aku kak jannah dan housemate aku evaa .tepat 12.00 malam pada 06/03/2012 bermulaa lah pesta tepung dan telur .haousemate aku memey sporting lahh !hehe, malas aku na type bnyak bnyak laa .see haaa !!

maen tepunt + telurrr

aku pakai tepung sbb tu puteh


hasil pesta tepung -,-'
hmm,lepas kami maen maen tepung then kami bersihkan semua nie .then lepas mndi siap siap na tdo .aku tetiba teringat kawan kawan lama aku, bestfriend aku, kawan sekolah KEAT HWA, teringat zaman sekolah time sambut bufday aku ,ya allah teringat sangat aku rindu kawan kawan lama aku.lepas tamat sekolah kami semua dah jarang cnct sbb busy dgn kerja n urusan masing masing .aku teringat time kena marah dgn cikgu disiplin sbb baling tepung dekat tempat letak moto ,kononnyaa na baling dekat aku laa ,tp aku tgok tgok lepa yg kena ,habiss bersepah tepung dgn serbur merelit tu kena deaorang .then smbung lagi .baling tepung time bawa moto .perhhhhhh !!terbaik kot naseb aku tak exciden !malam tu smbung lg dgn kawan kawan tusyen aku pulak .tu pertama kali aku kena paling teruk .deaorang simbah aku dgn MINYAK HITAM yg org tukar kat moto ,perhhhhhh ~~aku engat bnda tu sampai aku mati !MINYAK HITAM,.TELUR BUSUK,TEPUNG,SERBUK MERELIT, dan PEWARNA JAGUNG !apa pun benda tu buat aku sntiasa teringat merekaa .aku harap mereka pun sentiasa engat aku .hmmmm !


p/s:sumpah aku rindu n teringat kawan kawan aku .ni laa ,e,ory yg akn sntiasa aku engatt






No comments:

Post a Comment